Movies & Downloads - Postovi

Recenzija - Army Of Darkness
Sta je to sto ovaj film (uprkos ocajnoj glumi i scenariju sa malim rupicama), cini jednim od najvecih u istoriji horror parodija. Kada bi krenuli od pocetka verovatno bi to bili neverovatno genijalni Sam Raimi i njegov omiljeni glumac Bruce Campbell (koji se izgleda pojavljuje u svakom filmu ovog rezisera). Treci u triologiji Evil Dead film se nastavlja tacno onde gde se drugi zavrsava. Naime nesrecni Bruce koji u drugom delu boreci se sa svojom posednutom rukom (i kojecim ostalim), resava da je odsece, uspeva da ultimativno zlo posalje kroz vrtloge vremena, ali avaj i sam biva usisan i bacen u ne jasno definisan vremenski period, u kome sve vrvi od vitezova, dama u nevolji i naravno zla koje vreba potajno iza Necromicona knjige mrtvih. Film je inace u USA bio poznat i kao Bruce Campbell vs. Army of Darkness sto jasno pokazuje namere i pretenzije samoga rezisera. Elem Ash (Bruce Campbell) je jedini koji moze povratiti Necronomicon, unistiti zlo, i svojom krivnjom probudjenu armiju mrtvih, spasiti damu u nevolji, pomiriti dve zaracene strane, ubiti ultimativnog negativca, i vratiti se kuci u sadasnjost, da naslonjen na kasu u supermarketu u kojem radi prepricava dogodovstine iz proslosti. Nesudjeni kralj, sa motornom testerom na jednoj ruci i dvocevkom u drugoj, moze da se konacno odmori od tamanjenja ruznih i nada sve zlih spodoba. Da li....
Film nudi 81min. zabave, smeha i ostrih dijaloga. Najbolji u triologiji, naprosto se mora odgledati.
Rezija : Sam Raimi
Uloge : Bruce Campbell (Ash), Embeth Davidtz (Shiela), Marcus Gilbert (Lord Artur)...
Scenario : Sam & Ivan Raimi
Recenzija filma Hot Fizz

Medju masom filmova novije produkcije koji su tako jako reklamirani, cesto se moze prevideti neki mali biser evropske kinematografije. Crnohumorna akciona komedija, sa posve neocekivanim zapletom i fantasticnim, britkim i nadasve duhovitim dijalozima, uspesnim parodiranjem velikih holywoodskih blockbustera (kao sto je Bad Boys II), ovaj film jednostavno pleni i drzi vas prikovane uz ekran tv-a svih 118min. Izbor glumaca umedju kojima je i besmrtni Timothy Dalton je fantastican, jer se ne pretenduje na dovlacenje velikih filmskih zvezda sa kojima mozda ovaj film i ne bi bio ono sto jeste.
Ukratko radnja filma je smestena na selo u koje biva premesten nas glavni junak, najbolji, najbrzi, najpametniji bobby koga je Engleska ikada imala. Sta ce i kako ce se snaci covek koji je sa jurnjave po londonskim ulicama za ubicama i narkodilerima, dosao u "najbolje selo u Engleskoj", naprosto morate videti.... Simon Pegg naprosto briljira u ulozi narednika Angela, Nick Frost je Jos bolji u ulozi malcice priglupog, ali dobrog, bucmastog seoskog policajca....
Uloge : Simon Pegg, Nick Frost, Jim Broadbent, Timothy Dalton, Bill Nighy
Rezija : Edgar Wright
Scenario : Edgar Wright & Simon Peghot fuzz.jpg

Recenzija Stardust - Zvjezdana Prašina

Redatelj: Matthew Vaughn
Scenarij: Jane Goldman, Matthew Vaughn
Uloge: Charlie Cox, Sienna Miller, Robert De Niro, Claire Danes, Kate Mogowan, Peter O'Toole, Ian McKellen, Michelle Pfieffer
Trajanje: 130 min

Prva misao koja mi je prošla kroz glavu kada sam vidio uvod bila je "Oh ne, ne još jedan...". To se je odnosilo na pravu malu poplavu dječjih fantasy filmova i filmskih kompanija koje mahnito otkupljuju svaku imalo poznatiju knjigu te tematike kako bi ju pretočili u film. Svi ciljaju visokom uspjehu i velikom dijelu kolača koji su uzeli Harry Potter i Lord of the Rings. Naravno, takav uspjeh je teško ponoviti.

No, moje mišljenje se promjenilo nakon kojih 15-20 minuta filma. Iako film na popisu ima imena Iana McKellena i Petera O'Toolea, ne radi se o još jednom LOTR wannabe. Maštovita priča koja možda u tekstualnom obliku izgleda poprilično dječje, popračena je izvrsno izbalansiranom dozom humora koji je namijenjen odraslima. Glavni lik je Tristan Thorn kojega glumi gotovo nepoznati Charlie Cox. Cox je dvadesetpetogodišnji, britanski, glumac rođen u Londonu. Do sada se pojavio u filmovima Things to Do Before You're 30, The Mercheant of Venecie i Casanova. U Stardustu svoju je ulogu odradio sasvim solidno. Njegova pratilja kroz avanture jest Claire Danes, koja ima ulogu personificirane zvijezde koja je oborena s neba. Iako nisam njen obožavatelj i smatram da su postojala bolja rješenja za ovu ulogu, Danes se može malo toga prigovoriti što se tiče Stardusta.

Temelji Stardusta su umirući kralj, kraljevstvo, vještice, duhovi, izgubljeni dječak koji se pokušava dokazati - čovjek se zapita što je tu novo i čemu uopće gledati taj skup klišeja? Ali sama priča kroz sebe provlači niti originalnosti, način na koji je prikazana kombinira ono što nam je već poznato s novim i svježim te sa humorom. Tu vrijedi napomenuti ulogu Roberta De Nira koji glumi naizgled okrutnog "zračnog" pirata homoseksualnih sklonosti. Izvrsno odrađen posao. Michelle Pfeiffer dobila je ulogu negativke, zle vještice koja proganja palu zvijezdu kako bi joj isčupala srce. Iako su prošli dani zamamne Žene-Mačke, Michelle i dalje posjeduje određenu dozu gracioznosti, a i samo lice te način izražavanja u potpunosti odgovaraju ulozi koja joj je dodjeljena. Sienna Miller koja trenutno radi na još 5 filmskih naslova pojavljuje se u ulozi Victorije, umišljene i razmažene plavuše koja je zarobila Tristranovo srce. Zapravo sa njenim uvjetovanjem Tristrana kako želi da joj donese palu zvijezdu započinje cijela avantura.

Film nije pogodan za najmlađe, ali oni stariji od 7-8 godina ne bi trebali imati problema. Upravo to vrijedi istaknuti, djelo neće biti dosadno ni mladima ni odraslima jer je materijal pogodan za oboje. Isto tako vrijedi napomenuti i pohvaliti autore što nisu pretjerivali sa specijalnim efektima. Iako su visoke kvalitete, ubačeni su točno na ona mjesta gdje su potrebni. Radnja filma brzo se odvija i traje nešto više od dva sata. Osobno mišljenje - precjenjeni Harry Potter može se sakriti iza Stardusta.

Recenzija 9 Pota - 9. Satnija

Redatelj: Fyodor Boundarchuk
Scenarij: Yuri Krokotov
Glavne uloge: Fyodor Boundarchuk, Aleksei Chadov, Mikhail Yevlanov, Ivan Kokorin, Artyom Mikhalkov, Konstantin Kryukov, Artur Smolyaninov
Trajanje: 130 min

Redatelj Fyodor Boundarchuk, koji ujedno tumači i jednu od glavnih uloga, u svojoj 38. godini života predstavio je svoj filmski prvijenac. Epska priča, temeljena na stvarnim događajima daje nam predivne kadrove i krajolike te simpatične likove i bogate akcijske scene. 9. Satnija je još jedan "hollywoodiziran" film ruskog porijeka koji miješanjem istočnoga i zapadnoga donosi dobru kombinaciju priče i efekata.

Priča je smještena osamdesete godine, za vrijeme sovjetske invazije Afganistana i prati skupinu mladića od njihova treniranja pa sve do bojnog polja. Ukratko, kroz film doznajemo informacije o svakom pojedincu iz 9. satnije koji su nam predstavljeni na vrlo dobar i nenametljiv način. Kada nakon teškog kursa pripreme stižu na bojno polje, shvaćaju da je ovdje stanje još gore. 9. satnija dobiva za zadatak braniti brdo 3234...

Film je definitivno ratni film koji ne glorificira rusku tehnologiju već ljude koji se bore. Sama radnja i način snimanja mogao bi se usporediti sa filmovima Black Hawk Down, Full Metal Jacket ili Hamburger Hill. Posebna pohvala mora se iskazati za taktički odrađen posao izostavljanja politike i političkih pitanja, izuzmemo li povremeno mrmljanje Gorbačova na radiju u pozadini. Dakle, nema pljuvanja po zapadnjacima i kapitalizmu jer filmu nije u interesu to prikazati. Vizualno je dobro opskrbljen, a Boundarchuk je solidno iskoristio poprilično raskošni buđet (za neameričko filmsko tržište) od 9. milijuna američkih dolara. Pazilo se je na detalje te iako su lokacije snimanja filma Ukrajina i Krim, prikaz Afganistana čini se autentičnim. Rekviziti, vojna oprema, kostimi, posebno izgrađeno afganistansko selo za snimanje, likovi, način govora, zvuk i prašina su dobro ukomponirani i profesionalno odrađeni. Isto tako za film je pri snimanju uključeno 30 T-64B tenkova, 10 Mi-24Hind helikoptera, 10 Mi-8 helikoptera, 22 AN i MiG zrakoplova te 1500 vojnika ukrajinske vojske.

Iako ima dovoljno akcijskih scena, bogatih eksplozija i realnih prikaza smrti, film ima i dramsku stranu te nam pokazuje običaje i način života u to vrijeme. Deveta satnija je napet i moćan film koji nam prikazuje tragične posljedice rata. Vjerojatno se ne može usporediti i nema istu vrijednost kao neki drugi ruski filmski klasici, ali u svakom slučaju lijepo je vidjeti malo ne-američkih heroja koji nam prikazuju priču iz malo drugačijeg ugla.

0
LUDA LOVA, komedija by Robert Jukić

Mad Money, Big City Pictures, 2007. Trajanje: 104 min. Format: 2,35:1 Zvuk: DTS | Dolby Digital | SDDS Redatelj: Callie Khouri Glume: Diane Keaton, Ted Danson, Katie Holmes, Adam Rothenberg, Queen Latifah, Peyton 'Alex' Smith, Charlie Caldwell, Richard F Law, Meagen Fay, Christopher McDonald, Denise Lee

Američka komedija koja je mogla biti daleko bolja samo da njezini autori nisu išli na tipične kompromise komercijalnog filma kako bi se što više svidjeli publici. Već na početku filma znamo kako su tri glavne junakinje ulovljene u spektakularnoj policijskoj akciji, uz obavezno sudjelovanje helikoptera. Njihova priča započinje par godina prije.

Glavna junakinja Bridget Cardigan (Diane Keaton) mora se suočiti s teškim danima, muž (Ted Danson) je dobio otkaz i ne može naći novi posao, a troši se jednako kao i prije kada je dobro zarađivao. Dug je velik, i jedno od rješenja je prodaja kuće, a to znaći priznavanje poraza i gubitak društenog statusa (u višoj srednjoj klasi!). I Bridget traži posao, ali kako ga naći kada ništa ne zna raditi, jer je čitav vrijeme bila kod kuće, a diplomirala je književnost, što nikome ne treba.

U novim vremenima trebaju računalni stručnjaci, odnsono oni koji znaju baratati s kompjuterom, a ona o tome nema pojma. Njezina spemačica preporuči joj posao čistačice u Federalnoj banci. Posao kao posao, naporan i zahtijevan u uvijetima gdje vlada maksimalna sigurnost. Naime, u Federalnoj banci uništavaju se ogromne količine istrošenog novca, a naša junakinja dolazi na genijalnu ideju kako opljačkati banku, samo joj trebaju još dvije osobe koje rade na ključnim mjestima u banci.

I tu se uključuju Jackie Truman (Katie Holmes) i Nina Brewster (Queen Latifah)... Autori su premalo pažnje posvetili jednoj temi koju su samo dotaknuli. To je gubitak društvenog statusa, sa svim posljedicama, starijih generacija u korporativnom kapitalizmu gdje je profit na prvom mjestu.

Sama krađa novca, koja se ponavlja gotovo u beskonačno, prikazana je uvjerljivo, ali i tu je napravljeno nekoliko nepotrebnih gafova, kao guitak ključa što bi imalo posljedice za žensku lopovsku ekipu. Dovoljna je napetost i u samoj činjenici kako se se ispred nosa osiguranja iznose znatne svote love. I Bridgetina sklonost da nastavi sa starim načinom života iako radi kao čistačica nije baš uvjerljiva.

Trošenje većih količna love uvijek je znak kako netko odlično zarađuje, a pitanje je kako zarađuje ako radi slabo plaćene poslove. Ni policija ni pravosuđe ni porezna uprava nisu toliko naivni da će se dati obrlatiti logičkim dosjetkama nekog odvjetnika u finalu priče. Ipak je to film za zabavu, i ako zanemarite neke propuste, dobro ćete se u kinu zabaviti.

Kategorije bloga

Pretraži postove :
::-) ::-) ::-) ::-)